Siirry sisältöön

Blogi

1
maalis 2021
Naantalin Sataman toimitusjohtaja Pasi Haarala.

Tutustu Naantalin Sataman tiimiin: toimitusjohtaja Pasi Haarala    Naantalin Sataman toimitusjohtajana toimii Pasi Haarala, 57-vuotias yo-merkonomi Raumalta. Pitkän ja monipuolisen toimitusjohtajauransa aikana hän on kehittänyt omaa osaamistaan myös lukuisilla täydennys- ja johtamiskoulutusohjelmilla. Sataman toimitusjohtajana Pasi on työskennellyt jo kuusi vuotta ja johtaa myös Naantalin Energiaa.  Nuoruusvuodet Pasi vietti pääosin Satakunnassa, perheen he perustivat vaimonsa Jaanan…

Lue lisää »
6
maalis 2020

Mainiota naistenpäivää! ”Työni parhaita puolia on ehdottomasti vaihtuvat tilanteet ja ihmiset. – Finnlines (Naantali) kenttäliikenteenohjaaja Marianna Järvi   Kauanko olet työskennellyt Naantalissa ja miten normaali työpäiväsi näyttäytyy? ”Aloitin Finnlinesilla kenttäliikenteenohjaajana (Traffic Operator) lokakuussa 2018 tehden totaalisen alanvaihdon. Työskentelin tätä ennen hevosten parissa lähes seitsemän vuotta ja tuolta ajalta käteen on jäänyt ratsastuksenohjaajan paperit. Voisi sanoa,…

Lue lisää »
24
helmi 2020

Kuva: Naantalin Sataman kenttäalueen led-valaistus Teksti: Tarja Siekkinen   Tutustu Naantalin sataman tiimiin:  satamavalvoja Juhani Tamminen Henkilökunnan esittelyssä kunnian saa aloittaa jo vuodesta 1979 alkaen Naantalin satamassa työskennellyt, ja hyvin kokenut satamavalvoja Juhani (Jussi) Tamminen. Miten päädyit aikoinaan tänne Naantalin sataman hommin? ” Olin vilkaissut huhtikuussa 1979 Turun Sanomissa ilmestynyttä satamavalvojan työpaikkailmoitusta ja mietin, että…

Lue lisää »
4
syys 2019

Teksti: Tarja Siekkinen Naantalin Satamassa toteutettiin ensimmäistä kertaa asiakaskokemustutkimus jossa voidaan mitata erityisesti asiakasuskollisuutta. Haastatteluissa tiedusteltiin asiakkailta ja yhteistyökumppaneilta ns. Net Promoter Scoren (NPS) avulla asiakasuskollisuutta. Haastateltavien annettiin kertoa vapaasti missä asioissa Naantalin Satama on onnistunut ja missä olisi kehitettävää. Net Promoter Score eli NPS-luku toimiikin hyvänä asiakastyytyväisyyden ja asiakasuskollisuuden indikaattorina myös jatkuvaan seurantaan. Tutkimuksen Naantalin Satamalle toteutti puhelinhaastatteluna…

Lue lisää »