Skip to content

Blogi

4
syys 2019

Teksti: Tarja Siekkinen Naantalin Satamassa toteutettiin ensimmäistä kertaa asiakaskokemustutkimus jossa voidaan mitata erityisesti asiakasuskollisuutta. Haastatteluissa tiedusteltiin asiakkailta ja yhteistyökumppaneilta ns. Net Promoter Scoren (NPS) avulla asiakasuskollisuutta. Haastateltavien annettiin kertoa vapaasti missä asioissa Naantalin Satama on onnistunut ja missä olisi kehitettävää. Net Promoter Score eli NPS-luku toimiikin hyvänä asiakastyytyväisyyden ja asiakasuskollisuuden indikaattorina myös jatkuvaan seurantaan. Tutkimuksen Naantalin Satamalle toteutti puhelinhaastatteluna…

Lue lisää »
13
kesä 2019
Naantalin Sataman suuronnettomuusharjoitus kehitti toimintaamme

Lähdimme maaliskuussa 2016 mukaan kansainväliseen EU-rahoitteiseen Hazard-hankkeeseen (2016-2019), jonka tavoitteena oli parantaa turvallisuutta ja turvallisuuskäytäntöjä Itämeren alueen satamissa. Onnettomuuksien ennaltaehkäisyyn sekä hallintaan keskittyvä hanke tarkasteli laaja-alaisesti kuljetusten turvallisuuskysymyksiä Itämeren alueen satamissa. Satamat sijaitsevat usein lähellä asutusta ja onnettomuuden sattuessa suuri määrä asukkaista voi altistua vaaralle. Kansainvälinen hanke kehitti turvallisuuskäytäntöjä sekä helpotti usein muuttuvien ja tarkentuvien turvallisuussäännösten ja -vaatimusten…

Lue lisää »

Ankkurissa-blogi

Ankkurissa-blogissa esittelemme Naantalin sataman ajankohtaisia hankkeita, sataman elämää ja ihmisiä – kiinnostavia ja tärkeitä asioita erilaisista näkökulmista.

Kategoriat

Uusimmat artikkelit